I eftermiddags fick Tyra nog och svarade på en kommentar som hon fått flera gånger. Läsarna har tydligen tröttnat på att hon skriver om sin häst Dario på sin egna blogg istället för att ta allt på ”Dario-bloggen”, som hon också äger. Rubriken lyder ”Seriöst, ge er nu”, vilket förklarar väldigt bra hur hon reagerar. Läs hela inlägget här: http://tyras.se/2012/03/14/seriost-ge-er-nu/#comments
Läs mer här:
Originalartikeln: Tyra skriver för mycket om Dario i bloggen

Lämna ett svar