Etikett: maxima

  • Máxima i svart

    Häromdagen såg kronprinsessan Máxima ut såhär (väldigt fin, väldigt värdig…), då den holländska kungafamiljen deltog i en minneshögtid för andra världskrigets offer.

  • Rosetter på Máxima

    Häromveckan såg Máxima ut såhär, iklädd rosetter på både skor och kläder. Hon ser oerhört söt ut tycker jag, även om outfiten kanske inte är någon storfavroit. Eller vad säger Ni?

  • Vingligt för Maxima

    Det är en konst att gå i högklackade skor. Själv tyckte jag att det var en pärs att ta sig från redaktionen vid Östermalmstorg till en presslunch på Jan Guillous Piratförlaget på Kaptensgatan i går. Jag hade boots med klack. Hur skulle jag då inte känna mig i kronprinsessan Maximas röda doningar?

  • Två kronprinsessor – två helt olika stilar

    Både kronprinsessan Máxima och kronprinsessan Letizia har varit ute och representerat i dagarna – iförda två helt olika stilar. vem gör det bäst tycker ni? Själv röstar jag på Letizia.

  • Hela Máximas outfit

    Det efterfrågades en bild på hela kronprinsessan Máximas outfit. Here you go!

  • Triss i prinsessor

    Triss i prinsessor

    Vem lyckas bäst, vad säger ni?

  • Ännu en knytblus

    För några månader sedan skrev jag ju detta – om kungligheter och deras förkärlek för knytblusar. Och nu har ännu en hakat på trenden – kronprinsessan Máxima.

  • Ännu mer prinsessor…

    … i farten. Denna gång Beatrice, Máxima och Mathilde:

  • Máximas tre senaste…

    … lite mörkt, lite klassiskt, lite färg: