Etikett: maxima

  • Lika barn leka bäst

    Min syster och jag hade flera plagg som var lika. Jag minns att det var roligt att se likadana ut trots att vi inte var tvillingar. Maxima och Letizia har dille på att klä döttrarna i lika klänningar. Det gjorde även den äldre generationen. Här ser vi spanska kungafamiljen med kung Juan Carlos och Sofia med barnen Elena, Felipe och Cristina

  • Maxima utan skydd

    Det är många som hört av sig på grund av att Willem Alexander och Maxima av Holland inte använder cykelhjälm på senaste bilderna. Australien var först med att lagstifta om cykelhjälm. Men i många länder anser man att hjälm-påbudet gör att färre personer tar cykeln (och åker bil istället). Det i sin tur motverkar den positiva hälsoeffekt som cyklandet gör. Norge är emot cykelhjälm. Och Svenska cykelförbundet också.

  • Máxima i ny frisyr

    Nu har de kommit – de obligatoriska sommarbilderna på den holländska kronprinsfamiljen. och ser Ni, Máxima har ny frisyr: mittbena! Supersnyggt tycker jag. Mycket snyggare än den vanlig sidbenan hon brukar ha. Vad säger Ni?

  • Máxima och Cartier-klockan

    Ja, om man nu får önska sig saker här i bloggen så skulle jag väl lugnt säga att jag inte skulle tacka nej till kronprinsessan Máximas supersnygga Cartierklocka. 0

  • Máxima i färgglatt

    Ja, vad säger Ni om den holländska kronprinsessans outfit häromdagen? Färgglatt som så ofta annars. 0

  • Máximas två senaste

    En röd och en vit outfit. Vilken var snyggast? Själv är jag väldigt förtjust i den vita, med guldaccessoarerna. 0

  • Máxima bland professorer

    Kronprinsessan Máxima omgavs av en hel massa professorer under hennes besök på Nyenrode Business University i Breukelen. Så här såg det ut när kronprinsessan Máxima hälsade på hos ”de lärde” på Nyenrode Business University i Breukelen, hon lyssnade på ett tal av professor Gert van Dijk som handlade om Microfinanser. I rosa Kronprinsessan Máxima bar då en rosa kappa med en benvit klänning inunder med matchande mönster.

  • Máxima i rosa

    Färgstarka Máxima klär i de flesta kulörerna. Denna kappa i rosa är knappast något undantag. och visst gillar man att den holländska kronprinsessan alltid ser så levande ut? Så sprudlande liksom…

  • Tre kungliga outfits…

    … till river vi av innan helgen tycker jag. Här har vi Máxima, Mary och Letizia. Vad säger ni? Vem klär sig bäst på dessa pics? Snyggt med Marys röda skor tycker jag