T-post® tar det tillbaka till rötterna: “En produkt som inte är för alla.”

T-post® tar det tillbaka till rötterna: “En produkt som inte är för alla.” Efter tretton års verksamhet har Umeåbaserade T-post tagit det tillbaka till rötterna igen. Nyligen kom t-shirt #133 och genom åren har T-post haft prenumeranter som Jay Z och Banksy och gjort samarbeten med Alife, Staple och profiler som HAZE och Ricky Powell samt svenska Random Bastards bland många fler. Nu har det unika svenska streetwearmärket avslutat alla retail-samarbeten och även stängt sin egen online-shop. Grundaren Peter Lundgren beskriver bakgrunden till beslutet (läs nedan i sin helhet; “The NYC Incident”): “Känns som att vi tappat bort oss i all hets att försöka tillfredsställa allas behov, och helt glömt bort vad vi egentligen är. En produkt som inte är för alla.” Från och med nu så kan man bara få tag på T-post-plagg genom att vara T-post-prenumerant

Fortsätt läsa:


Källa/Cred: T-post® tar det tillbaka till rötterna: “En produkt som inte är för alla.”


Publicerat

i

,

av

Etiketter:

Kommentarer

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *