Örjan Andersson skapar nytt butikskoncept

I augusti lanseras Från Ö till A, ett nytt butikskoncept av Örjan Andersson med sitt egna jeansvarumärke i spetsen. Från Ö till A är en 500 kvm stor butik i fyra etage som slår upp portarna på en helt ny shoppingdestination, Götgatan 105 precis vid Skanstullsbron. Märken som Acne, Surface to Air, AltewaiSaome, 5Preview, Cornelia Webb, Marques/Almeida och Ashley Williams utgör tillsammans en dynamisk varumärkesmix av etablerade modevarumärken och unga nyskapande designers.Från Ö till A är Örjan Anderssons nya satsning efter det att han 2011 startade sitt jeansvarumärke Örjan Andersson. Butikskonceptet är skapat med en ambition om att kunna presentera varumärken på ett personligt, annorlunda och ett lite bakvänt vis, där också namnet Från Ö till A tydligt avspeglar just det bakvända. Butiken är en mötesplats som ska kännas medryckande och unik, samtidigt enkelt behaglig

Fortsätt att läsa här:


Källa/Cred: Örjan Andersson skapar nytt butikskoncept


Publicerat

i

,

av

Kommentarer

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *