Metro Mode blir mediepartner till Fashion Week Stockholm

Den 24-26 augusti anordnas för 10:e året i rad Fashion Week i Stockholm och modemagasinet och livsstilssajten Metro Mode går in som mediepartner. Efter ett framgångsrikt partnerskap kring Fashion Night och införsäljning av sponsorskap till årets modevecka utökar nu Metro Mode sitt samarbete med modeveckans arrangörer Association of Swedish Fashion Brands (ASFB). – Det här partnerskapet passar oss perfekt då Stockholms modevecka är något vi som modesajt definitivt vill förknippas med. Vi får också möjlighet att skapa större kännedom om vårt varumärke, säger Sofia Siewertz, marknadsansvarig på Metro Mode. Utöver mediepartnerskapet till Stockholm Fashion Week är Metro Mode huvudavsändare av två livestreamade visningar från Berns Salonger den 26 augusti under shoppingkvällen Fashion Night, i Biblioteksstan i Stockholm.

Fortsätt läsa:


Källa/Cred: Metro Mode blir mediepartner till Fashion Week Stockholm


Publicerat

i

, ,

av

Etiketter:

Kommentarer

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *