Marc O’Polo satsar svenskt

Marc O’Polo Spring/Summer 2011 i kampanj. Det svenskkopplade casualmodemärket visar sin uppskattning till sitt hemland och lägger färskt krut på vår marknad. Senaste nyheten: En svensk webshop och en uppskattad satsning på – kaffe. Hur kommer det sig att ni startar den svenska webshopen (www.marc-o-polo.se) nu? – Sverige går jättebra för oss just nu och vi är fast beslutna om att växa ytterligare. Med webshopen går vi tillbaka till våra svenska rötter, lägger till en säljkanal i Sverige och gör det enklare för kunderna att handla våra kläder, säger Marc O’Polos Janina Pauls. Vilka plagg vill du särskilt lyfta fram i sommarkollektionen? – Vi har en känsla som präglar hela kollektionen – ”Nordic Riviera”. Det står för en casual stil och ständig närhet till havet. Till detta kommer madras- och poplinskjortan och solblekta färger som en given och somrig höjdpunkt i kollektionen. Till sist, vad är det för kaffekampanj ni har i butiken på Biblioteksgatan? – Vi kallar det ”Get a coffee – leave in style”. Vid köp för över 700 kronor skickar vi med en kaffekopp som man sedan kan fylla med kaffe i butiken gratis och hur många gånger som helst under de veckor som återstår av kampanjen. Marc O’Polo Spring/Summer 2011 på catwalken.

Läs mer:


Marc O’Polo satsar svenskt


Publicerat

i

,

av

Kommentarer

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *