Malcolm B i ny adidas-kampanj

Artisten Malcolm B blir adidas Originals nya ansikte i höstens reklamkampanj ”Unite all Originals” som går live i dag. Kampanjen, som visar upp adidas Originals nya höstkollektion, kommer framförallt drivas i digitala och sociala medier men kommer även att synas på stan i Stockholm, Göteborg och Malmö. Går sin egen vägSamarbetet sträcker sig dock längre än Malcolm som affischnamn, i höst kommer samarbetet att fördjupas i en digital kampanj. Både dam- och herrkollektionen är geopardinspirerad och den klassiska logotypen lever kvar.- Det känns kul att få jobba så nära med adidas Originals eftersom de har en tung koppling till den musikstil jag håller på med, och det här passar perfekt nu i höst när jag är aktuell med mitt kommande skivsläpp. Det kommer bli en galen höst, säger Malcolm.<object width=”514″ height=”344″><param name=”movie” value=”//www.youtube.com/v/i0B30XQ5KKs?version=3&amp;hl=en_US”></param><param name=”allowFullScreen” value=”true”></param><param name=”allowscriptaccess” value=”always”></param><embed src=”//www.youtube.com/v/i0B30XQ5KKs?version=3&amp;hl=en_US” type=”application/x-shockwave-flash” width=”514″ height=”344″ allowscriptaccess=”always” allowfullscreen=”true”></embed></object>I höst återfinns klassiska plagg som adidas wind breaker och track top i uppdaterade versioner.

Läs mer här:


Källa/Cred: Malcolm B i ny adidas-kampanj


Publicerat

i

av

Kommentarer

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *