Gudrun Sjödén Design – Inköpsassistent

Beskrivning av tjänstVi söker snarast en Inköpsassistent till vårt huvudkontor i Årstaberg, Stockholm I din roll som inköpsassistent kommer du tillsammans med inköparen att jobba med Gudrun Sjödéns sortiment, i samarbete med leverantörer och samarbetspartners. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att assistera inköparen med att, utifrån färdig kollektionsstrategi, lägga ut och initiera framtagning av nya produkter hos leverantörerna. Vidare ingår orderhantering, ansvar för att uppdatera order i vårt affärssystem Harmoney med korrekt information såsom leveransdatum, kunddatum, prisändringar med mera. Ha en löpande dialog med designers, måttkonstruktör och designassistent för avstämning vid framtagningen av produkter. I rollen ingår även att ta fram relevant statistik och dokument till de strategiska dokumenten.

Se artikeln här:


Källa/Cred: Gudrun Sjödén Design – Inköpsassistent


Publicerat

i

,

av

Etiketter:

Kommentarer

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *