Göteborgs Rapé släpps i regnbågens alla färger

Swedish Match har tagit fram en limiterad designutgåva av Göteborgs Rapé i samarbete med 7-Eleven, som är huvudsponsor till Stockholm Pride 2015. Den heter Göteborgs Rapé With Pride och släpps i mitten av juli. AV Rasmus Blom 15:11 / 07 / Juli / 2015 – Göteborgs Rapé with pride är den produkt som jag personligen är mest stolt över att ha lanserat som varumärkeschef för Göteborgs Rapé. Pride bedriver ett viktigt arbete och vi är glada över att kunna medverka genom att ta fram denna utgåva som uppmärksammar allas lika värde, säger Tove Lundgren, varumärkeschef Göteborgs Rapé Swedish Match. Christian Gerdes, festivalchef Stockholm Pride festival, uppskattar initiativet

Läs mer:


Källa/Cred: Göteborgs Rapé släpps i regnbågens alla färger


Publicerat

i

av

Etiketter:

Kommentarer

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *