Gina Tricot storsatsar

Denna nya satsning på ett bredare sortiment tar form genom White, Black & Grey label, samt New Classics – fyra koncept för fyra olika konsumentgrupper med tydliga avdelningar i butik.De nya koncepten ska bättre tillgodose kundens önskemål om ett bredare sortiment med något för alla. Alyssa Miller är höstkampanjens nya modell. Se vad som hände bakom kulisserna:<object width=”514″ height=”344″><param name=”movie” value=”//www.youtube.com/v/MRh8yygLJTw?hl=en_US&amp;version=3″></param><param name=”allowFullScreen” value=”true”></param><param name=”allowscriptaccess” value=”always”></param><embed src=”//www.youtube.com/v/MRh8yygLJTw?hl=en_US&amp;version=3″ type=”application/x-shockwave-flash” width=”514″ height=”344″ allowscriptaccess=”always” allowfullscreen=”true”></embed></object>– Detta är den största förändringen hittills i kedjans historia.

Fortsätt läsa:


Källa/Cred: Gina Tricot storsatsar


Publicerat

i

av

Kommentarer

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *