De sponsrar Idol


| Av Johan Colliander | Tipsa redaktionen

Dagligvarukedjan går in som ny huvudsponsor.

’);
$(this).addClass(’embed-responsive-item’);
} else
try
var el = $(this)[0];
var actualHeight = el.contentWindow.document.body.scrollHeight;
$(this).height(actualHeight);
$(this).wrap(”);
catch (e)

}
});
});

TV4 har annonserat vilka som blir sponsorer för den populära talangjakten Idol för 2018 års upplaga. Nya huvudsponsorer blir Tui och Coop tillsammans med tidigare huvudsponsorerna Marabou och Santa Maria, Loka Crush som tidigare varit partner går nu också in som huvudsponsor.

– Det känns jättekul. Idol är ett mycket bra program som gör at vi lättare kan nå en snäppet yngre målgrupp än vi vanligtvis brukar rikta oss mot, säger Marie Wedin, marknadschef på Coop till Fri Köpenskap.

Coop har även sponsrat Melodifestivalen och den populära festivalen Way out West.

Läs mer:


Källa: De sponsrar Idol


Publicerat

i

,

av

Etiketter:

Kommentarer

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *