Båstad tennisveckan schysst jacka

Tjena, Jag och en polare blev av med våra jackor på Madison ikväll (16/7). Det var en jacka och en kavaj. Om ni känner någon/några som fått tag på ”nya” jackor/kavajer, kommentera gärna i tråden. Hittelön 500 kr för leads! / phreak

Se artikeln här:


Båstad tennisveckan schysst jacka


Publicerat

i

av

Etiketter:

Kommentarer

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *