Tjena, Jag och en polare blev av med våra jackor på Madison ikväll (16/7). Det var en jacka och en kavaj. Om ni känner någon/några som fått tag på ”nya” jackor/kavajer, kommentera gärna i tråden. Hittelön 500 kr för leads! / phreak
Se artikeln här:
Båstad tennisveckan schysst jacka
Lämna ett svar