Finalen i Let’s Dance skapade mest tv-engagemang i sociala medier och toppar listan för förra veckan med 1 484 omnämningar. Däremot skapade Debatt mest engagemang per 10 000 tittare och toppar listan framför Özz Nujens stand-up show.Tittarpuls är en rapport som visar hur svenska tv-program omnämns i sociala medier. Mätningarna görs i samband med varje programs sändningstid (en timme innan, under sändning och en timme efter) och baseras på omnämningar av programmets titel och/eller #tagg på sociala plattformar, Twitter, Facebook, Instagram och forum. Engagemanget redovisas i antal omnämningar per titel samt antal omnämningar per 10 000 tittare.Hela rapporten för vecka 22 hittar du här. Alla Tittarpuls-rapporter hittar du på tittarpuls.se.[1][2] References^ här (www.comhem.se)^ tittarpuls.se (www.tittarpuls.se)
Läs mer här:
Källa: Tittarpuls: Finalen i Let’s Dance engagerade mest – MyNewsdesk (pressmeddelande)
Lämna ett svar