Henrik Huldschiner: "Så gör man för att bli ett lönsamt modeföretag"

Henrik Huldschiner skriver om hur man lyckas i modebranschen, med anledning av att Stockholm Fashion Week just nu rullar för fullt. Av Henrik Huldschiner, Publicerad i går, 12:45, uppdaterad i går, 13:47 Foto (bilden till vänster): GettyJag är ingen kläddesigner, men efter att ha bevakat modeindustrin i över tio år för Dagens Industris räkning vet jag lite om vad som krävs för att skapa ett framgångsrikt modemärke. Det är sannerligen ingen lätt match, men den som lyckas kan bli snuskigt rik. Fast innan jag går in på mina slutsatser finns det anledning att ge ett ekonomiskt perspektiv på branschen i fråga

Läs mer:


Källa/Cred: Henrik Huldschiner: "Så gör man för att bli ett lönsamt modeföretag"


Publicerat

i

,

av

Etiketter:

Kommentarer

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *