Åhléns nya satsning: 2500 kvadratmeter skönhet

Som en godisbutik för vuxna, det är känslan när man stiger in i Åhléns Citys nya skönhetsavdelning. Oberoende av om du är en kosmetikafantast eller nöjer dig med en färgad BB-cream går här att botanisera i timmar bland smakfullt presenterade installationer som kan framkalla en skönhetsorgasm.Bobbi Brow, Etro och Laura Mercier Med öga för detaljer har man på 2 500 kvadratmeter, det vill säga ungefär ytan på en halv fotbollsplan, öppnat upp Nordens största skönhetsavdelning och utökat det existerande sortimentet med nya märken så som Bobbi Brown, Byredo, Etro, Laura Mercier och Giorgio Armani Cosmetics.– Vår nya Skönhetsavdelning, kommer att erbjuda inspiration, guidning och den bästa servicen, vilket kommer att förenkla, förbättra och förgylla livet för våra kunder, varje dag, säger Anne Högberg Sortimentschef på Åhléns Skönhet. DoftkonsulterDen nya avdelningen rymmer även ett doftrum om 350 kvadratmeter som med specialutbildade doftkonsulter hjälper kunder att finna sin speciella doftgarderob.

Se artikeln här:


Källa/Cred: Åhléns nya satsning: 2500 kvadratmeter skönhet


Publicerat

i

,

av

Kommentarer

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *